Deling av kalender i organisasjonen

Fremgangsmåte:
Microsoft Windows og Outlook 2013/16

  1. Logg inn på mail-kontoen din via Outlook.
    Deretter kan du trykke på Kalender også Del kalender.



  2. Deretter kan du velge de personene du vil dele kalenderen med. Skriv inn navnet eller e-post adressen i feltet øverst.



  3. Deretter kan du velge hvor mye informasjon de skal se, dette velger du under detaljer. Om du lurer på hvilke detaljer som blir delt, det står dette forklart under.



  4. Etter du har valgt det kan du trykke Send.

 

 Outlook Web Access (OWA)

  1. Logg inn på mail-kontoen din, enten via OWA. Deretter kan du trykke på Kalender også Del kalender.



  2. Deretter kan du velge de personene du vil dele kalenderen med. Skriv inn navnet eller e-post adressen i feltet øverst.



  3. Deretter kan du velge hvor mye informasjon de skal se, dette velger du under detaljer. Om du lurer på hvilke detaljer som blir delt, det står dette forklart under.



  4. Etter du har valgt det kan du trykke Send.


Apple OS X og Outlook for Mac 2016

  1. Logg inn på mail-kontoen din via Outlook.
    Deretter trykker du på Calendar.



  2.  Deretter trykk på Calendar Permissions.



  3. Deretter trykker du på Add User.



  4. Deretter skriv inn navnet eller e-postadressen til personen du vil dele kalenderen din med. Når det er gjort trykk Add.




  5. Velg hvor mange detaljer du vil dele. Prøv å begrense dette med tanke på din egen sikkerhet. Etter du har valgt hvor mange detaljer du vil dele med den andre personen trykk Ok.